Home >
>

Retourneren en ruilen

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij FEELMAX BENELUX. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem!

U heeft een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden.

Bent u niet tevreden, kunt u het artikel in de originele verpakking (onbeschadigd) binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Heeft u het artikel al gebruikt? Dan is retourneren helaas niet mogelijk.

Hoe werkt retourneren en wat kost het?

Retourneren binnen Nederland

Wanneer u het gekochte artikel wil retourneren, stuur dan een e-mail naar info@feelmax.nl waarin u uw naam en ordernummer vermeldt. Wij sturen u dan per mail een retourlabel tegen een voordeliger tarief als wat u bij de PostNL moet betalen (€5,95 ipv €6,95). Plak dit verzendlabel op het pakket. Gelieve niets te plakken op de schoendoos, maar de schoendoos in te pakken in papier of plastic. Breng het pakket naar een willekeurig postkantoor en vraag naar het verzendbewijs. U bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van het pakket dus bewaar uw verzendbewijs goed!

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen en verwerkt, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we binnen 7 dagen terug op uw rekening. Heeft u nog een vraag? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice via: info@feelmax.nl

Retourneren buiten Nederland

Wanneer u het gekochte artikel wilt retourneren, pak het pakket in en vermeld de volgende gegevens op de verpakking:

FEELMAX BENELUX
Aziëlaan 73
5691 LB  Son
Nederland
(Let op: dit is enkel een postadres, geen bezoekersadres)

Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor. U betaalt zelf de verzendkosten.

Hoe werk ruilen?

Als u een artikel wilt ruilen, is de procedure precies hetzelfde als het retourneren. Wij zullen na ontvangst van het retourpakket het nieuwe gewenste artikel versturen.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?

Heeft u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Geef het aan ons door via e-mail en we regelen dat u het artikel kosteloos kunt retourneren.

Wat kan u niet retourneren?

Gebruikte artikelen of artikelen waarvan de originele fabrieksverpakking beschadigd is.
Let op: Teensokken kunt u niet passen. Deze zijn enkel te retourneren als ze nog in de verpakking zitten.

Raadpleeg voor meer informatie onze algemene voorwaarden.